Om Process Performance®


Aktionsorienteret læring giver målbare resultater

Process Performance® blev i oktober 2014 etableret under navnet epo-INNOVATION.
Efter et review og justering af virksomhedens produkt portefølje, blev navnet ændret i Januar 2018.
Således at navnet nu afspejler de ydelser og produkter der tilbydes.
– hovedfokus for Process Performance® er at optimere og forbedre processers ydelser hos vore kunder.
Vi ligger stor vægt på forandringsledelse når vi gennemfører optimeringsforløb hos vore kunder.
Vores tilgang til forandringsledelse tager udgangspunkt i aktionsorienteret læring, hvor træning, læring og refleksion kombineres som i Kolbs læringsloop.
Ved at vi har træning med i vore forløb og træningen og handlingerne bliver genstand for refleksion, skaber vi således et dobbelt loop i henhold til Kolbs teori.
Dette giver målbare resultater – helt ned på bundlinjen.


Stort potentiale ved at arbejde systematisk

Indehaver Erik Olesen har arbejdet med Lean, Six Sigma og ledelse i mere end 15 år. Over en periode på 12 år fra 2004 til 2016, har Erik gennem sit arbejde defineret potentielle projektbesparelser på mere end 40 mio kr. Dette viser potentialet ved at arbejde målrettet med optimering og ledelsesudvikling. Derudover giver optimering af arbejdsprocesser også andre fordele, såsom reducering af sygefravær og overarbejde, samt forbedring af arbejdsmiljø og trivsel.

Erfaringerne er hentet fra større industrier i ind- og udland

Grundfos – LM Windpower – Repower – Viessmann – General Electric – Devold – OCV – Vaillant – Mærsk – LEGO – Danfoss – Continental – Caterpillar – Bosh – Vestas – Leman – Danish Crown – Bestseller – Gram Equipment


Formål og Værdier


Kunden i centrum – den aftalte kvalitet leveret i rette tid

Process Performance® er en leder indenfor udvikling af mennesker, organisationer og processer, samt en trendsetter indenfor optimering.

Process Performance® bidrager til global bæredygtighed ved banebrydende metoder og værktøjer, der forbedrer livskvaliteten for mennesker og har omsorg for omverdenen.

Loyalitet

Process Performance® er loyale overfor kunder og samarbejdspartnere. Der er altid fuld fortrolighed og diskretion – også efter samarbejdet er ophørt.

Ansvarlighed

Process Performance® tager det fulde ansvar for opgaven og samarbejdsaftalen. Det er vigtigt for os at kunden får opfyldt sine forventninger.

Innovation

Process Performance® er nytænkende og innovativ i sin tilgang. Derved sikres den bedste løsning tilpasset den enkelte kundes behov.